2017. december 17., vasárnap

Álmomban

Álmomban repültem az égben
Gyorsabban szónál s gondolatnál
Álmomban én nem féltem
Hogy onnan lezuhannák

Alattam erdők s nádasok énekek
Felettem a csillagok s az árnyak
Bokrok ölén a szerelmesek
Búcsúzó csókjukat váltották

Alvásra készülő pásztorlegény
Szerelmes vágyát szeretőjén oltotta
És én láttam életem értelmét
Alattam kéjesen szuszogva

Ölemből száz élet rohant szerteszét
Vágyam beteljesülve reggel ért
Mellettem pihegő alvó szerelem
Hova visz mostmár az én életem

Oda hol süt a nap s reggel a kis madár
Felkel ágyából s újra reám talál
Megfogja kezem s magával oda visz
Hol új élet fakad lágy ölén egy kicsi

Gyermekem álmodtam mellettem
Kézen fogva haza vezettem
De még csak álmodom mert átkozott
Ki egyszer erre a csúf létre kárhozott

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése