2015. február 3., kedd

Kicsi és mozog

Egy fényes gömb volt csupán, kezdetben. Nem akarattal jött létre, csak az az illúzió táplálta, hogy minél közelebb lehessen a többiekhez, és a tánc ami a belsejében zajlott, valahogyan mozgásra bírta. Felröppent az égbe, megtett néhány száz métert, majd lefelé zuhant. Ahogyan földet ért, rájött hogy valamilyen alakot kellene öltenie, ezért felvette az első csodálkozó kisfiú alakját, aki szembejött vele, és tátott szájjal figyelte, ahogyan a kis csillag utánozza őt. A fiú először megrémült, majd megszólalt:
-Szia! Ki vagy?
-Szia! Ki vagy? Válaszolta a másik.
-Ez így nem lesz jó, ha ugyanazt mondod mint én. Próbálj meg valami mást mondani. Mondta erre a fiú.
-Jó, felelte a másik. Tetszem?
-Hát, olyan vagy mint én, szóval nem tudom. Mi vagy te?
-Egy kis csillag. A Tejútról küldtek ide, hogy segítsem azt aki megérdemli.
-És én megérdemlem? Kérdezte.
-Úgy tűnik. Sokat segítettél a mamádnak, és ahogy figyeltem nem szeret érte senki.
-Azt nem tudom mi. Csak kötelesség.
-A szeretet? Lepődött meg a csillag. Azt mindenki tudja pedig.
-Akkor lehet hogy én vagyok a legbutább a világon.
-Várj, eggyé válok veled, és megmutatom.
Ekkor a csillag eggyé vált a kisgyerekkel, és az könnyekre fakadt.

-Ez ilyen szép? Kérdezte immár magától, mert tudta, a csillag mindig ott lesz benne, és segíteni fogja örökké.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése